**FLAŞ FLAŞ FLAŞ ..Forvet Oyuncumuz Arda İle Yapılan Ropörtaj !**
**Gazeteci : Sayın Arda Oyguç takımın bu Futbol Klübü olarak ilk senesi ve şu anlık yakalanmış bir başarı var..Bunu neye bağlıyorsun ?**
Arda : Herkes elinden gelenin en iyisini yapıyor bu da takıma yansıyor.Takımda arkadaslık üst seviyede buda performansı etkiliyor..
**Gazeteci :Peki ilk haftalarda oynatılmıyordun ama son haftalarda Halil Ekmekçi'nin gelmesiyle formayı kaptın ..Halil hoca hakkında neler düşünüyorsun ?**
Arda : Halil hoca calıskan futbolcuları cok seviyor buda benim için iyi ..
**Gazeteci : Peki son haftalarda disiplinsiz arkadaşların ön plana çıkmaya başladı..Örneğin;Barış ve Cemre gibi..Bu kişiler hakkında neler düşünüyorsun ?**
Arda : Çok hırcınlar mactan 3 puanla dönmeyi cok istiolar bu sebeple bu hırcınlıkları disiplinsiz davranıslara yol acıyor..
**Gazeteci : Peki bu sene ligi nerde bitirmeyi umuyorsunuz ?**
Arda : Valla birinci lige cıkmak istiyoruz..
**Gazeteci : Genç oyuncu olarak herkesin Avrupa'da oynama hayali vardır..Senin yurt dışına çıkma vaktin kaç sene sonra olabilir ?**
Arda : 3 yada 4 sene sonra