NecromanceR Adamların kaleyi bulan tek topu gol olmuş , şansa bak. Bende iyi oyunumu sürdürdüm, buradan milli takıma almayan menajerlere duyrulur :)
PaoLo_RosSi inter gibi olduk namağlubuz ama paso berabere kalıyoruz yeni bi galibiyet serisine başlamak lazım
Last_Blow SCN Kardeşliği Taraftar Grubu Açıklaması : Son haftalar da kaybedilen puanlardan dolayı taraftarlarımız üzgün durumda ve seyirci ortalaması düşmekte.Takımımızda yakın bir süreçte galibiyet serisine başlamasını diliyoruz .
>>>©®AZY<<< bence hazır kuruyoken gençfb uA gibi bir taraftar grubu kuralım Adını bulalım tabii ki SCN kardeşliği değilse!!! :D
Intimate_and_Freedom Kaleci Egeden resmi aciklama :D Olayi yanlis seylere yansettirmeyelim daha yeni ve genc bir takimiz ilerde Turkiye bu takimla gurur duyacak.
NecromanceR Orjinal Mesajı Yazan: Makaay Maclara konsantre olamıyorum malesef:( Özel hayatında iyi esasında, eşinle falan bildiğim kadarı ile iyi. Neden böyle ki :)
Makaay Valla özel hayatımız iyi bu aralar ama izmirdeki antremanlardan sonra istanbula sevgilimizin yanına gitmek biraz zor oluyor.Bir istanbul takımı ile görüşüyorum bakalım ne olacak:)
NecromanceR oSa arkadaşımızın projeleri olduğu için oyunu kısa bir süre ben devraldım. Önümüzdeki maç Adanaspor ile deplasmanda. Ligde liderin 3 puan gerisinde 3.durumdayız. Hayırlısı olur umarım
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: NecromanceR oSa arkadaşımızın projeleri olduğu için oyunu kısa bir süre ben devraldım. Önümüzdeki maç Adanaspor ile deplasmanda. Ligde liderin 3 puan gerisinde 3.durumdayız. Hayırlısı olur umarım ok abi adana maçı görüntülerini skoru puan durumunu fikstür ü bildirirsin umarım yakında. başarılar..