dozzi yaw arkadaşlar bende bi dvd-rewriter var ama dvd kopyalamıyor sadece cd kopyalıo markası philips bi yardımcı olursanız :confused:
dozzi tabiki yani o kadarda cahil deilim yazımın sonuna kadar gelio sonra başarılı olamadı dio.dvd de yanıyo böylelikle...