kozalak_27 ya arkadaşlar bu konuyu açmak istemezdim ama artık türkçe nin çıkmasını bekliyorum oyunun böyle zevki olmuyo ya bi zaman veremezmisiniz....
Fevzi Ya dostum boşuna açmışsın konu birazdan kilitlenir Hepimiz dört gözle bekliyoruz ama henüz bi haber yok