arkadaslar dün PES4 PC versiyonunu aldım ama oyunu kurmama ragmen bir türlü çalıştıramadım. daha dogrusu oyun açılıyor ama görüntü yok,açıldıgını da sadece seslerden anlıyorum zaten. nedeni ne olabilir, birileri acil yardım ederse çok makbule geçer valla.