VE İŞTE HIZ ARTICAKMI ARTMIYACAKMI TARTIŞMASINA SON NOKTAYI KOYUYORUM....MÜJDE BENDEN....
ADSL DESTEK HATTINA ATTIĞIM MAİLE GELEN CEVABI AYNEN YAZIYORUM.....
From: sagopa_gfb
To: dsl-destek@turktelekom.com.tr
Sent: Saturday, March 19, 2005 3:21 PM
Subject: ADSL HIZ
Sayın Yetkili ,
Haberlerden duyduğumuz kadarı ile 1nisan tarihinden itibaren kademeli olarak 512k hızına yükselecek internetlerimiz...Fiyatlarda bi değişlik olmayacak sanırım....Haberi ayrıntılarıyla bi açıklarsanız sevinirim...Saygılarımla
İyi çalışmalar....
Kimden : "Cengiz KARAMAN"
Kime : "sagopa_gfb"
Konu : Re: ADSL HIZ
Tarih : 21/03/2005 8:04
2005 yılı ilk çeyreğinden sonra minimum 256 Kbps olan bağlantı hızı
512 Kbps oluyor. 512 Kbps sınırsız adsl bağlantısının aylık ücreti 99
ytl'den 49 ytl'ye düşüyor.
Ntv'de kendisine yöneltilen soruları yanıtlayan Telekom Genel Müdürü
Sayın Mehmet Ekinalan Adsl hızlarının artacağını ve bağlantı
ücretlerinin düşeceğini söyledi.
Günümüzde mevcut en düşük adsl hızı 256 Kbps. Gelişmiş Avrupa
ülkerinde ise bu hız minimum 512 Kbps.. Türk Telekom Genel Müdürü Sayın
Ekinalan Adsl minimum sınırsız bağlantı hızının 512 Kbps olacağını ve
ücretinin 49 ytl olacağını ntv'de yaptığı açıklamada tüm halka
duyurdu. Hızların yükseltilmesinin en önemli nedeni Avrupa Birliği ile
içinde bulunduğumuz uyum süreci. Avrupa Birliği dolayısıyla yapılan
reformların arasında internet bağlantılarıda önemli bir yer tutuyor.
Sayın Ekinalan ile yaptığımız röpörtajdaki diğer önemli maddelerden
biri ise Yurt çıkı çıkış hızlarının arttılacağı oldu. Günümüzde mevcut
yurt dışı çıkış hızı 11.9 Gbps. Bu hızın 2006 başında 35-40 Gbps
olması planlanıyor.
Buna göre 1 nisandan itibaren geçerli olmak üzere adsl bağlantı
ücretleri. (Tüm bağlantılarda fiyatlar düşüyor)
512 Kbps Aylık 49 ytl
1024 Kbps Aylık 79 ytl
2048 Kbps Aylık 119 ytl
4096 Kbps Aylık 189 ytl
512 Kbps (5 GB sınırlı) 29 ytl
1024 Kbps (8 GB sınırlı) 49 ytl
Tüm bağlantılar için bir defaya mahsus alınan bağlantı ücreti ise 59
ytl. (Taksitli ödeme seçeneğide mevcut)
Üstdeki tabloya göre 256 Kbps adsl bağlantısı kullanan Telekom
müşterilerinin hızları 2 katı artacaktır. Geçiş dönemi sırasında 512
Kbps kullanan abonelerin hızları otomatik olarak arttırılmayacak ,
isterlerse aynı ücrete 1024 Kbps adsl bağlantısı kullanabileceklerdir.
Ayrıca Sayın Genel Müdür 1 Ocak 2006 tarihinde minimum adsl bağlantı
hızının 1024 Kbps olacağını açıkladı. 1024 Kbps bağlantı hızınında
şartlar elveriyorsa 49 ytl olacağı açıklandı.
Önemli : Bağlantı hızlarının arttırımı 1 Nisan 2005 tarihinde kademeli
olarak başlayacak ve 1 Mayıs'a kadar tüm 256 Kbps hıza sahip adsl
abonelerinin hızları arttırılacak.
Bir büyük gelişme ise günümüzde maksimum 2048 Kbps olan bağlantı
hızının 4096 Kbps olacağı. Sayın Ekinalan Kablo.net üyelerinin
hızlarında ise bir artış düşünmediklerini dile getirdi.