zuahahha sen bana ping nedemek bi anlat bakim :D :D adsli ilk aldığım zaman ajanlar(spylar)portlarımı kapattığı için internet hiç ilerlemiodu.tabi bizde bunu bilmioduk...hereze sorduk.türk telekomıu günde 50 kere arıoduk.hatta interneti hhiç kullanmadığımız halde 2 kere 49luk bayıldık.yine o günlerden biri.internet ilerlemio.aradık telekomu.arıza servisine bağlarmısınız dedik.bağladılar.bi adam çıktı dediki.ewet sorununuz nedir.ben dedimki.internetimiz ilerlemio.bu sizden kaynaklanan bi sorunmu..filan dedim.adam dedi sanmıyorum dedi.sora dedimki bazı elemanlarınız hızlanma ihtimali olabilir die ip veriodu.ancak oluodudedim.onla bi alakası olabilirmi dedim..adam yanındaki arkadaşına dioki.
- ip ne?
ben kopuyorum anda.adam ona cvp vermeyince adam bana dioki
- yok yok ondanda olmaz!!!
zuahahah ben ölüyorum.tamam dedim bize servis gönderebilirisiniz flan.tamam dedi.ben sizi arıza listesine yazim.saize servis göndereceğiz.1 hafta sora servis gönderdiler.oda bulamadı.benim hasan abim geldi dediki bana service pack 2 yükle dedi.bi yükledim.ozamandan buyana sorun yok