Unbend53 Fenerbahçe için bayraklar hazırladım ama size nasıl ulaştıracağımı bilmiorm..yardım ederseniz sevinirim.... İşte bayraklar: http://img212.exs.cx/my.php?loc=img212&image=fenerflags1yv.jpg
Unbend53 Bunlarda maçlardan görüntüler; http://img68.exs.cx/my.php?loc=img68&image=samien4ee.jpg http://img68.exs.cx/my.php?loc=img68&image=fifa0gi.jpg
46 Maras o 5. pankartı beğenmedim Kill for You diye falan. ama gerisi çok şahane olmuş. tebrikler :applause:
Unbend53 Eywallah saolasın..Ama ben nası yollacam bunları??? KFY tribün gurubunun adı yaw nie beğenmedinki :bilmem: ???
46 Maras beğenmedim çünkü anlamı SENİN İÇİN ÖLDÜRÜRÜM. olur mu öyle hiç? bir futbol takımı için bir kişi öldürülür mü? yanılmıyorsam zip olarak eklenti koyabiliyorsun foruma hem isteyene özel olarak gönderedebilirsin veya o verdiğin linkten alabiliriz;)
46 Maras Orjinal Mesajı Yazan: tenten1985 Ben fener için ölürüm sen bilin arkadaş ister öööl, ister ölme. hadi içelim arkadaş...