İtalya ligindeki Non EU Players olayını tam olarak anlıyan var mı ? Sezon başında elinizde kaç tane Non Eu oyuncu varsa okadar hakkınız oluyo ii güzelde bu sayı Juve de 9 Milan da 11 ve Roma da (ki bu benim takımım) 3 açıkcası bu rekabet açısından çok büyük bir haksızlık yaratıyo hadi bunuda geçtik 5.0.3 yamasını kurduktan sonra Roma ile bi sezon bitirdim hemen elimdeki Non EU oyuncuları çıkartııp yenilerini alim dedim Mido ve Cufre yi sattığımda normalde orda benim 3 olan Non EU oyuncu hakkımın 2 ye düştüğünü gördüm şimdi burda bi kaç sorum var;
1- 3 olan hakkım niye 2 ye düştü ?
2- 3 olan Non EU oyuncu hakkımı arttırmanın yasal (hilesiz) bir yolu varmı ?
3- 3 olan Non EU oyuncu hakkımı arttırmanın yasal olmıyan (hileli veya editör kullanarak) bir yolu varmı ?
4- 2 nci veya 3 ncü sorunun cevabı evet ise uyguluyacağım bu yol save li oyunumda işe yarar mı ?
5- Gerçekde İtalya ligindeki Non EU kontenjanı nedir ? İtalyan klüpleri neye göre Non EU oyuncu transferi yapıyo yada bu kontenjanı nasıl arttırıyolar ?
6- Bu üstte yazdıklarımın 5 i bir çelişki midir ? bu 6 sını istiyorum =P