Arkadaşlar doğru cevapların anlatılışını görmedim.Yarın bakarım.
---Belki bir şans Manisa FL tutar(yaw ben resmen kendi kendimi kandırıyorum Manisa tutar diye ama hadi neyse:D)
---Yokk yokk seneye büyük bir ihtimalle Karşıyaka Anadolu'da okuyacağım.
Galiba puanım 900'lerde bir şey.
Bir de Manisa FL tutarsa....
yiiiihhhuuuuuuuu diye havaya sıçrarım