hamdiatasoy selam arkadaşlar. ben fm nin sitesi sigames de world wide soccer i gördüm eminim sizde gördünüz. bu yama nın normal yamadan farkı nedir ben onu anlayamadım deneyenler varsa ne farkı war lütfen yazzın cevaplarınızı bekliyorum...
Pierre Van Hooijdonk amerika da çikan FM degisikmi:confused: bu heriflerde her seyini degisik yapiyolar ps2 oyunlari degisik,FM'si degisik ohooooooo
LeftEyeNine Lisans muhabbeti var, o yüzden oyunun adı değişik.. Yoksa adamları deliler öpmemiş US'e özel isimle oyun satalım diye..
LeftEyeNine Valla, oyun yapısı aynı fakat ismi değişik olduğu için çakışmalar veya grafik hataları olabilir belki diye düşünüyorum. Hayret nasıl izin verdi ki FmM üsütne WWS yamasının kurulmasına?
Pentagram_15 alt yapı aynı olduğu için belki wws'de fm olarak gözüküyordur yani sonuç olarak sadece görüntü farkları olablir