Astalavista tabiki İndiana bi kere J.oneil var bi kere ally-up rahat yapiyor.pota alti yuklenerek smac basiyor.Miller var tam bir shooter.ve tabiki JAMAL Tinsley
T.D21SA abi SA ile oynuom bench manyaq bölece çok daha zevkli oluo ben bide bireysel oynamıom artık ginoyla parkiyle artık takım oyunu
WaRCrafT Orjinal Mesajı Yazan: T.D21SA abi SA ile oynuom bench manyaq bölece çok daha zevkli oluo ben bide bireysel oynamıom artık ginoyla parkiyle artık takım oyunu evt yaws SA biraz daha farklı zevki oluyo ben parkerla adamları oyalıyorum parkerı gectiklerinde duncan la basıyorum
All for one.One for all. Ray Allen,Lewis,Radmanovic,Jerome James,Antonio Daniels desem,Seattle dır takımım.Hep onla oynarım.(Cleveland da seneye manyak kadro kurdular)
Dunk evet larry hughes ve donyeel marshalı aldılar ilgauskaslada tazelediler :) ben geçen sene renkli basketboluyla sunsu deestekliyodum ama olmadı bu senede yine bana renkli gelen takımları destekliycem :)
erdek_man ben %90 olarak houstonla oynuyorum çunku benım ıçıç nbanın en ıyı superstarı var TRACY MCGRADY