Seatlle-Her attığım 3lük giriyor Radmo,Allen
Houston-Tmac var.Bide Mutomboyu pf yapınca yao ile 2si savunmada çoşuyorlar.Deneyin bi
Spurs-Brent bary 3lükçü.Tim,rasho,parker,ginobili,ayrıca bruce bwoen süper ötesi savunma yapıo.Nba live ın en iyi takımı bence