Sacmalık...
NBA'de asıl show, fark açılınca başlar.
Geride olan takım maçı bırakır, önde olan takım alley-ooplar, 360'lar falan yaprlar.
Ama malesef EA bunun yerine "fark kapanmasın" diye oyunun zewkini kaçırıyor.
Show sadece all-star weekend'te olmaz, EA! Duy sesimizi :scn_oku: