Sheva24 benim adsl 256 kotalı.bir hız testi yapayım dedim yaptım sonuç 1364 kbps=167 kb bende şaşırdım benim adsl şimdi çok hızlı.downloadlarıda 138 ile yapıyor
takunya Bir hata olmuştur. 1-2 hafta içinde farkına varırlar. Yapabildiğin kadar download yap :) Sömür sömürebildiğin kadar. Bi kere de bize rastgelse ya şöyle bişey. Edit: Ama kotalı olman kötüymüş bak :)
emre_acar1989 valla bu aralar baya kişide böyle oluyo ama sanırım hız test falan yapılıyodur..bakalım ne kadar sürücek sende böle hızlı..bide nerde oturuyon?
NORTON Benim A DSL 1024 ve 128 ile download yapabiliyorum valla süper sömür arkadasin dedigi gibi ne bulursan al...
orkunbjk bende de oldu hatta bu yüzden 512kbps'ye geçildi mi? diye konu bile açtım. ama sadece 1 gün sürdü. tatlı hoş bir anı olarak kaldı. gerçi o birgünde resmen sömürdüm interneti...
Hami(10) telekom şu an alt yapı değişikliğine gideceği için denemeler yapıyormuş bunlar doğal karşılanmalı.