saviola 654 Kitmakerlar bi şuraya bakın şimdi benim bu photoshop ile forma çizilir mi çizilir ise nası çizicem çizilmesse hangi photoshop programını öneriyorsunuz...... AMA lütfen biraz detaylı anlatın çok çok yapmak istiyorum Hadi siz yaparsınız bişeyler
saviola 654 tamam güzelde nerde bulabilirim photoshop son sürümünü bide kullanması basit mi bari ve son soru hangi firmanın photoshopunun en son sürümü
saviola 654 tmm son soru senin yaptığın patchi kullanıyorum.gs nin logosunu formanın üzerine nasıl geçireceğim
saviola 654 YA SADECE LOGOLARI NASIL YAPACAĞIMI SÖYŞEYİN BERİ BULE,BLACKGOD,SCOPRİON,SPOCEKT Bİ EL ATIN LÜTFEN