Orjinal Mesajı Yazan: muzzy..!
O zaman aktivasyonla ilgili problemlerin vardır.
Bu problemler yaklaşık 28 gün sonra mı ortaya çıkıyor???
Kardeş benim bilgisayarda ne var bilmiyorum ama FORMAT atmama ragmen bir süre sonra o hata elinde sonunda(İnterner hatası) DEVAm ediyor.Ve benim Football Manager oyunumun Cracki her PC açıp kapattıgımda bozulmaya devam ediyor fakat sadece bu FM 2005 için geçerli baska oyunlarda crack bozulmuyor.Bende her defasında crack'i yenilemek zorunda kalıyorum.. BAKIN SİMDİ
FORMAT ATMAMA RAGMEN BU HEP DEVAM EDİYOR VİRÜS VARMIDIR BEYLER VARSA BU NASIL BİR VÜRÜSDÜR ALLAH ASKINA YARDIM EDİN LÜTFEN!!!
Ben birde Formatı Direk CD'DEN ATIYORUM.XP İSLETİM SİSTEMİ KULLANIYORUM... :nono: