ByFeNeRLy C- 32.ShaquiLLe O'NeaL PF-21.Kevin Garnett PF-36.Rasheed WaLLace SF-23.LeBron James PG-13-Steve Nash
ismet_nash yaw arkadaşalar oyunun en iyi pg si baron davis en iyi sg si kobe bryant sf ise kırılenko sonra pf ise kg center ya shaq ya da ben dir bunları oyuncunun gücüne göre yaptım nede olsa oyun nba en kötü oyuncusu ile en iyi oyuncusunu yenebilirsin:) o yüzden güçlere göre yaptım örneğin baron davis in top çalması,sımacı ve üçlüğü var ve bunlarda 75 in üzerinde oluğunun kanıtıdır.......
ismet_nash eğer birazda gerçek hayata bakarak yaparsak PG:Steve Nash SG:Kobe Bryant(hiç evmem ama oynuyo işte adam)lakers da o batırdı yorum yapmaya gerek yok şimdi yaparsan çok uzun olacak hel kobe hakkında söylicek çoook şeyim var SF:Vince Carter PF:Tim Duncan C:Ben Wallace
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: Garnett_ManiaC Söylememe gerek varmı?? söylemene gerek yok biz anladık zaten :cokkomik: kevin garnett hastası :kusmuk: :D
WaRCrafT rafer alston,shaq,carter,T-MAc,karmelo entıny,morris peterson,amara stodemire,shawn marion,wade
sabri10 Bence herekezin yazdıkları kendi bölgelrinde çok iyi. Ama Benim hayranlık duyduğum isim StEvE FrAnChİs Adamın Smaçlarını çok seviyorum hem nba2005 te hemde gerçekte