thetekin bunun tek bi cewabı yok ki... bir çok oyuncu kendi çapında çok iyi.. garnett, shaq, nash, carter, mcgrady, carmelo, lebron, kobe, iverson... bissürü war.
THE_O.C Orjinal Mesajı Yazan: fenasi o dediin yerine göre degişir ama bence C-Shaq Pf-Duncan yada Garnett Sf-carter Sg-kobe pg-ıverson bu kadroyu çok beğendim bencede bu ve yanlarıne tmac ve nowit. bunun ikisinide ekleye bilirim
gostik tim duncan-lebron james-kobe-nowitszki-t-mac..benım hosuma gıden herıflerden bırıde gınobılı..
LeBron JAMES. LeBro James daha çok genç ve istatistikleri 25.4 say1 7.7 asist 7.2 ribaund.Ve daha bir Çaylak...2,3 seneye kadar LeBron gelmis geçmis eniyilerden olur