Ya dün adsl bağlantımla bağlanmaya çalıştığımda kullanıcı adını ve parolayı kabul etmedi.Ama şu anda sorun yok yani dün sizde sorun yokmuydu hani tt nin klasik sorunları olur ya aynı işte.Bende dedim heralde şöle belki 512 için bişeyler yapıyolardır sandım neyse boşver...