antalyaspor ile ilk sezonda 1.lige çıktım ve şampiyonluk şansı olarak 1:4000 açıklandı ve düşeceğim söylendi. ama şimdi fenerbahçenin 2 puan altında 2. ciyim .genç oyuncularım halk baskısından (beklentilerin artması) dolayı mutsuz oldular.Bu olay daha önce başına gelen var mı yoksa bu yamanın getirdiği yeniliklerden mi???
Bu acaba benim yaptığım iddialı açıklamalardan olabilirmi. Ama futbolcularda PR değil Unh yazıyor.sanıyorum bundan değil çünkü bazı futbolcular bu açıklamalarla daha da cesaretlenip kuvvetlendiklerini söylüyorlar.