46 Maras kit değil birde kitS mi olacaktı abisi. benim bildiğim bir tane istemiştin. şu an yamayla uğraşıyoruz ve NBA için TBL formaları yapıyorum, ondan pek fazla forma yapamıyorum şu an FİFA için...
DOOMHAMMER1903 Orjinal Mesajı Yazan: mematim_17 Gençler ya galatasarayın 100. yıl formasını yapan yokmu foruma biraz ara, ben yaptım, 46Maraş yaptı forumu biraz gez görürüsün.
46 Maras bu linklere bak 100. Yil formasi için: Doomhammer1903'inki: http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=44203 benimki: http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=44246
emreasfb fifa serisi için mi yapıyorsunuz?Bana fifa99 unki gerek.WERDER BREMEN inkisi gerek.zahmet olmassa yapabilirmisiniz?