Samurai arkadaşlar verdiğiniz adrese save dosyası halinde gol gönderdim çünkü 98 kullanıyorum ve fraps programı işe yaramıyor.İddaa ediyorum :baterist: göderdiğim 8 golde burdaki gollerin çoğundan güzel tabi bazı arkadaşlar alınmasın çünkü çooook güzel goller atmışlar helal olsun.söylemek istediğim bu dosyaları yayınlamanızı rica ediyorum
Samurai saol ya ne kadar hoşgörülü birisin.Bu kadar önyargılı bakan bir msjı hiç atmasaydın keşke. Neyse başka arkadaşlara sesleniyorum win98 de video yapıp göndermeyi bilen biri varsa anlatmasını rica ediyorum :baterist:
Exvision Hoşgörü ile alakası yok arkadaşım . Yarışmanın kurallarını okuduysan hak verirsin . . Bu seferlik alalım ama başka zaman alamayız . . .
Samurai teşekkür ederim ama bundan sonra nasıl gönderebilirim yani nasıl video haline getirebilirim bir fikri olan varmı acaba :baterist:
Samurai saol arkadaşım ama ordaki konuda fraps programı xp için çalışıyor 98 için bulamadım. Bu arada mailim geldimi beni bilgilendirebilirmisin ve golleri yayınlıyacakmısınız :baterist: