Bu yazıyı yazalı epey olmuş fakat bilmek isteyen arkadaşlar için ben cevap vereyim.Forever anlatılırken flaş anlatımlarla insanların kafası karışıyor. Para kazanan yok mu var tabiki ama çok zor. Öyle değil diyorlar ama alt üyeler hep üstündekiler için çalışıyor. Aktiflik şartları çok ağır. Bu şartlar yükseldikçe ağırlaşıyor. Müdür seviyesine ulaşan biri kazancının neredeyse tamamını aktiflik için harcıyor yani ürünler bedavaya geliyor. Başarmak zor fakat başaranlar var.
Ben bu yüzden çok araştırdım ve yeni bir sistem buldum. Forever üyeleri de bu sisteme büyük ilgi gösteriyor. Adını yazmıyorum fakat ilgilenen arkadaşlar için tanıtım adresi veriyorum http://.....com bu adreste ne kadar kolay bir sistem olduğunu göreceksiniz. Üstelik aktiflik şartı hangi kademeye çıkarsan çık aynı değişmiyor 100 puan. Aktiflik şartını yerine getirmedin diye indirim hakkın kaybolmuyor %30 indirimli alış yapabiliyorsun.Uzun uzun anlatmaya gerek yok http://d.....com adresinden inceleyin ve bu işi gerçekten yapmak isteyen arkadaşlar varsa bana mail atabilirsiniz. mail: .....com
Mesaj düzenlenmiştir. (Neo)