Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15
eğer elle yazdıysan harbiden avuçlarım patlayana kadar alkışlarım ama özel yöntemler kullandıysanda zekanı alkışlarım ;)
Download kısmına girdiğinizde açıklamayı okursanız benim yapmadığımı göreceksiniz. :) Ben sadece araştırıp, bulup, deneyip sizlerinde kullanımına sunuyorum. Burada tebrikler Fabrice Leclerq adındaki bir arkadaşa gidiyor...