WONT Milan Yeni Forma Resim alttadır. Bir yanlışlık olduğu için alta koyuyorum ve bu mesajı düzeltiyorum.
götveren adidas logosu kalitesiz jpg olduğundan olabilir....bi de screenshot koysan daha ii olur...nyse eline saalık...ii calişmalar:)
götveren bence sen anlatmadin:D yani yanliş anlamadik... nerden aldın formayı???ayrıca nie koydun o zaman:)