forumda cok kisi forma veya baska resimler yüklemek istiyor ama ya bilmiyor yada cok büyük ve bende acikliyim dedim.
öncelikle resmin boytunu kücültmeliyiz,photoshopu olan jpg formatinda ve medium kaliteli yapsin,olmayanlar painten veya baska program ile resmin boyutunu kücültmeli.ve sonra http://imageshack.us bu siteye giriyoruz ve resimli anlatiyorum iice anlayin diye ;)






insallah yararli olmusumdur saygilar... ;)