Pentagram_15 eski serilerde bilmem kaç yılına bitiyor diye idda eden arkadaşlar vardı ama ben hiç bittimini görecek kadar uzun oynamadım ama bitse ne olur bitmese ne olur bence o kadar da önemli değil ama tabi hırs yapıp 1000 sene oynamış birinin 1001 yılında oyun bitti diye oyundan çıkması oldukça üzücü ve sinir bozucu olurdu
oSa Başlığın kapsamı çok dar olmuş. O yüzden şu soruyla genişletelim: **FM-CM serilerinde en fazla kaç sezon oynadınız? ** Ben 5-6 sezonu geçtiğimi hatırlamıyorum :)
karakartal717 en fazla 2012 gördüm bjk ile bi tane screenshot görmüstüm bi ara adam 2113 mü ne yapmıs yuh yani
PaoLo_RosSi abi nasıl sabrediyolar ya 100 yıl boyunca makineni uydurduğu oyuncularla bi de yaş kaç oluyo bu arada 135-145 falan mı?
oSa Şok şok şok...flaş flaş flaş... Yaptığım araştırmalar sonucunda oyunu en az 60,000 (yazıyla altmış bin) yıl oynayabilceğinizi garanti ederim. İsteyen denesin. :D Not: Şaka değil !
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: oSa Şok şok şok...flaş flaş flaş... Yaptığım araştırmalar sonucunda oyunu en az 60,000 (yazıyla altmış bin) yıl oynayabilceğinizi garanti ederim. İsteyen denesin. :D Not: Şaka değil ! database hayvan gibi olur bütün pc yi FM'ye ayırmamız lazım o zaman.. :):) :D
Pierre Van Hooijdonk ben öyle çok sezon oynamiyorum 2-3 sezon sonra canim yeni takim baska bi takim istio bölece türkiyede denmedik takim birakmiorum:) en fazla oynadigim CM 0102 de 4 sezon o kdr
tayyiphan cm03-04 te hiç holidaysız tamamen kendim 2027 yapmıştım ama kaliteli hiç oyuncu kalmamıştı sağ kanata adam bakıorum en pahalısı bile b.k gibiydi
Shevchenko bende CM03-04 de 2018 e gelmiştim en pahalı oyunculara bakıp öyle oyuncu alıyodum tabi para boldu ama bi süper oyuncuya en azından 100 milyon dolar gidiyodu