Merhaba bilgisayarımdaki bazı html dosyaları Active X(java) elemanlarıyla çalışıyor.
Fakat her defasında dosyayı açtıımda bana yüklensin mi diye soruyor.
Ama ben sorulmasını istemiyorum + internet sitelerinde ama sorulsun istiyorum.
Bunu nasıl yaparım??? SS yolliim. İşte..