Benim eskiden ördeğim vardı. Adı Hasan. Hayvanat çok şekerdi ya. Domates veriyodun, salça çıkarıyodu. Bizde 5-6 ay falan kaldı. Hayvan çöp öğütücüsü gibiydi. Ama fazla salça imalatı yapınca bahçesi olan birine vermek zorunda kaldık.
Şimdi evde köpek var. Amerikan Cocker'imiz var. İsim hakkında baya tartıştık. Herkes istediği isimleri yazdı ve çekiliş yaptık.
Ben Cocker dedim. Her köpeğe isim vermişler, ne gerek var, hala böyle düşünüyorum.
Ama abimin saçma isimleri çıkıp durunca (Kılkuyruk, Terlik...) annem olaya el koydu ve adı KIZIM oldu.
Millet alışmış köpeklere yabancı isim koymaya. Bi kere sokakta biri adını sormuş. Annem ''Kızım'' demiş. Kadın Fransızca sanıp ''Khızıhım'' gibi bişey demiş. Annem de herhalde böyle şeylerle çok uğraştığı için olacak ''Evet, öyle.'' demiş.
Ne yaratıcılık. Size tavsiyem hayvan isimlerinin arasına ''hı, zı'' gibi ekler koyun. İnsanlara daha havalı geliyor(: