green_eyes Arkadaşlar konami yaptığı resmi açıklamaya göre winning eleven 8-9 hazır şu anda 10 yapılıyor yani bi bakıma pes 5 ve 6 hazır
HaLuK hazır demekle olmaz hani screen? hani araştırma yazısı? ne biçim konu açıyon kardeş? bilgi beklioz öle her sarı çizmeliye inanırsak nolcak bizim halimiz ;)
green_eyes Suat kardeş özür dilerim 9-10 yazıcaktım yani şu anda 11 hazırlanıyor.Haluk kardeş biraz düşün adam bi sene sonra çıkaracağı oyunun screen şimdi vermez herhalde sen sıkı bir pes oyuncusu olmadığın anlaşılıyor konamı 2 sene önden gidiyor.Yani sen winning eleven 3 oynarken winning eleven 5 hazırdı.İkincisi konaminin resmi sitesinde açıklandı bu olay sarı çizmeli söylemiyor.İlk sen araştır haber doğrumu yanlış mı diye ondan yanlışsa konuşursun.
green_eyes Ben duyduğum bir bilgiyi paylaşmak istiyorum senin yaptığına bak.Yani duyduğum yerde bir teknoloji kanalı.
tramp_1905 Bu caponlar zeki adamlar walla. Şimdi sattıkları kadar win8 pes4 satıyolar. Sonra win9 pes5 satın almıcak war mı acaba pes4 oynayıpta?? yok tabii... Ee sonra win10 pes6 yine aynı olay. Ustelık yok ben pes4 oynarım pes5 almam diyen olmadıgı gibi talep git gide artıyo.. Adamlar ea sportsun futboldan elini etegini cekmesini istiyolar heralde. ard arda 3 yeni futbol oyununu piyasaya cıkarmadan hazırladıklarına gore bence durum bunu gosterıyo yoksa musteri mutlu olsun deıl tamamen duygusal :)
HaLuK arkadaşlar madem herkes duyduğunu konuşuyor bakalım benim duyduğuma ne diyceksiniz? benim bildiğim we9 yani PES 5 ps 2'nin son oyunu olacak. sonraki seriler ps3 için hazırlancak.Sen şimdi hazır olan we9 ve 10'un ps2 için hazırlanmış olduğunu mu kastediyosun yoksa ps3 için 9-10 hazır + 11 yapılıyomu diyosun? duyduklarını biraz daha betimleyici bir şekilde anlat...
badboy_t bildiğin doğru we9 son ps2 için.we10 ve diğerleri ise ps3 için piyasaya sürülecek.benim bildiğim kadarıyla böyle.