odinhan selamın aleyküm beyler ben dosyayı indirdim hepsini ama winrar la açarken bozuk dosya diyo açmıyor sizde de aynı sorunu yaptı mı?_?_?
Exvision Tekrar çekmeyi dene . Dosya yarım iniyor bazen ve o hatayı veriyor . Tavsiye : Dosya indirmek için yardımcı programlar var onlarla dene . Başka bir yükleme yapma o anda . .
ceza99 bn bi sorun buldm grand pacht de...bjk-reggına..gs-atlanta..bu iki takımın kadroalrı deişik gs nınkı atalantada ..bjk nın reggına da..aynı lekılde onlarınkıde gs ve bjk de..ne yapcam bn ??
bloodgod vallla ben bede aykı sorun oluştu bidaha denemedim ama bazı kişilerde çalıştıysa sorun bende olabilir bi daha deneyeyim indirmeyi
serromacher ilk dosya da genellikle hata oluyo 47.6 olacak yüklemenin sonlarına yaklaştın mı hiç bişey yapma o zaman tam yükler yamayı
ceza99 herkeste aynı ahta var...pekı bn bu yamayı yıne yuklesem aynı olucak..oyuna geçırıken yamayı hata yapmış oalmam orda yazanı yaptım...veya kadro hangı dosyadaysa onu bı daha yuklıyım ...yanı e_text v.s. gibi...
serkann Orjinal Mesajı Yazan: uA-Batuhan Aynı sorun bendede vardı .. FlashGetle kurdum .. Sorun yok.. Az önce .. ama indirirken böyle indirme programları kullanmayın diyolardı
ceza99 Orjinal Mesajı Yazan: uA-Batuhan Aynı sorun bendede vardı .. FlashGetle kurdum .. Sorun yok.. Az önce .. flash get saçma bı program get rıgt gıbı downloada tıklayınca otomatık kendı deverye gırmıo...bide çok uzun işş ya kadroları hangı dosyada bulabılırz...arkdaşlar yardm.......
yiit83 Orjinal Mesajı Yazan: uA-Batuhan Aynı sorun bendede vardı .. FlashGetle kurdum .. Sorun yok.. Az önce .. flasgetle nası kurdun yawww bende sureklı yarım ındırıoo kafayı yıcem