snakeman Arkadaşlar "Speedcom ADSL USB Modem" driver'ı lazım bir türlü bulamadım çok lazım yardımlar için şimdiden teşekkürler
snakeman Ben driver'ı buldum ama "Virtual Path Identifier(VPI) ve Vırtual Circuit Identifier(VCI) ayarlarını yapamadım hani default ayarları 1 ve 32 olan ayarlar onları nasıl yaparım ve bu arada driver'ı www.driverguide.com(Yardım amaçlı) dan buldum