ua_gokhan1905 ARKADAŞLAR STADDA GOL ATTIKTAN SONRA ANONS YERİNE GOL MÜZİGİ ÇALIYOR İSTEYENLERE GÖNDEREBİLİRİM
Hami(10) Orjinal Mesajı Yazan: ua_gokhan1905 ARKADAŞLAR STADDA GOL ATTIKTAN SONRA ANONS YERİNE GOL MÜZİGİ ÇALIYOR İSTEYENLERE GÖNDEREBİLİRİM buraya koysanda indirsek bizde
ceza99 beklıorz ..bide gol sesini yaptn da tam noluo bıraz anlat..yanı bı çok yapan var ..gool dıe mı baırıo kım baırıo..noluo bıraz anlat??
oydemir Benim yaptıklarımda Ercan TANER (Yerden vurdu golll süpper süpper bir gooll diyor) Melih GÜMÜŞBICAK (Gooolllll ve Goooll serhat Atti bir sıfır) diye söylüyor Sabri UGAN (Gooooolll Pierr vaann Hoojdonnkk ) diye bagırıyor
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: ceza99 ama her golde serhat ı anaons edıo ve bunu her takımda napalım...anca 1. si işe yarar... Benim yaptıklarımda Ercan TANER (Yerden vurdu golll süpper süpper bir gooll diyor) Melih GÜMÜŞBICAK (Gooolllll bunlar işini görür dostum:)
ceza99 neyse bakalım ua gökanınkını bbeyenmeseek ..senınkını de ındırım..bu ikisi ii senın dedıklerın yani...en ii si gol olduktan snr gkoşarken gooolll demesı....