Fa7 TCM 2005 te en fazla hangi tarihe kadar geldiniz ? ben 2011 in ortasina kadar geldim. gs yi almistim 2011 de hic simdiden adam kalmamisti dogal olarak :hihi:
Pierre Van Hooijdonk TCM serileri forumu var oraya yazsana sunu cevab1n1da veriyim TCM oynamam ama arkadas 2012 ye gelmis yani öyle diyor.
cmp1905 slm arkadaşlar be menajerlik delisiyim 2045E kadar geldim.ve ingiltere amatör liginden takım kurdum onu 7 sene sonra oyundan yani premier lige çıktım ve başka takımlarla devam ettim..bence bu rekor galiba
DRHY ben ise tcm 2005 hastası olarak 2071 kadar oynadım tabi oyuncular değişti ama zamanın en iyi takımı bendeydi ve 2071 yılına kadar katıldığım hiçbir kupayı kaybetmedim 350 yakın kupam oldu
korbak beyler yaa ben hiç bi yerde tcm 2005'i bulamıyoruM.. yani internette aranızda bulan varsa link verebilirmi ? özellikle tek link olursa çOoOoOoOoOk sevinirim şimdideN çok t$$kürler...