Bu zaten çok mantıksız; gelmelerini beklemek hata olur. Yanlış anlaşılmasın; bu sadece FB için değil, şu haliyle Türkiyedeki tüm takımlar için böyle. Bu tip oyuncuları ikna edebilmek için bazı önemli başarılara imza atmak ve böylece takımının ününü Avrupaya yaymak (oyunun terimleriyle reputationı arttırman) gerekiyor. Kaldı ki bu futbolcular mevcut maaş bütçenin oldukça üzerinde. Sen onları birkaç sene için unut bence. Yerlerine kaliteli, genç ve ucuz futbolcular almayı dene.
Aklıma gelmişken ben aynı FB ile pek bir takviye yapmadan Türkiye Ligini kolaylıkla kazandım. Yani olay sadece futbolcularda değil, taktik ve takımı yönetme becerisinde ;)