Zor ama imkansız değil eğer şimdi başlarsan(evet aslında geç ama) iyi bir eğitim ve doğuştan pilotluk yetenekleri ile olabilir.Yetenek 15 yaşına biri için şart çünkü şu anda F1'de gördüğün bütün pilotlar ortalama 4-6 yaşlarında yarışmaya başlamış insanlar.Eğer bu soruyu kendin için sorduysan Fa7, kendini kandırma derim!