ya arkadaşlar pc de substance e başladım herşey güzel bütün malzemeleri buluyorum tam çözüme gerek yok neyse işte raidenle başladım bu a-f ye kadar her yerde kolay saklanmış bombalar var c-4ler bunlarıda dondurdum. sonra öle baktım tam çözüme c ye gidip bu bombacı herifin(bizim polis olan, fatman değil) saklandığı yerden sensor B yi aldım.her şey güzelde tam çözümde bunu aldıktan sonra 400 saniye mi ne vermesi gerekiyormuş vermedi neyse ona bakmadan gittim tam çözümde raiden ile ilk başladığımız yere gideceğimi söyledi fakat asansörde yok yukarıya gelmemiş.aşağı başka yol da yok. diğer bölümlerdeki bombaları etkisizleştirdiğime eminim yoksa sensor B çıkmazdı! sensor B yi aldım 400 sn. süre vermedi asansör de yok. ee napıcam şimdi? bu oyunda bir sorun olması gerekiyor. çünkü ben herşeyi doğru yaptım şimdi oyun devam etmiyor. nası bi iş bu ya? :confused: ne yapmam lazım oyunu bilen varsa bana söyleye bilirmi?