NORTON Arkadaslar bu sarkiyi 2002 de dinlemistim cok hosuma gitmisti sizinlede paylasmak istiyorum.... http://s31.yousendit.com/d.aspx?id=12I4CK78S1D6E3O8XJFWQ8YY7T