Arkadaşlar bir forum buldum bende üyeyim (Reklam amaçlı yazmıyorum; bilginiz olsun diye; zaten benim sitem değil) NFS U2 dosyaları; yeni arabalar falan; ayrıca bu sıralar UCL içinde bir forum açacaklarmış. Ayrıca bu sitede cd-key falan serbest! Boştan yere bu foruma yazmayın çünkü cd-key paylaşımı SCN de YASAK!
www.oyunturk.forumu.com">http://www.oyunturk.forumu.com>www.oyunturk.forumu.com/a>