Sailorman89 Orjinal Mesajı Yazan: tugaygokdeniz eee taci kullandimi bari hayır bekledim bekledim taçı kimse kullanmadı...
evolvo pes4 te adamlar robot gibimi ohohehe.. oyunu oynadığına eminmisin sen... hiç bi oyunda insanın fiziksel hareketleri ve.. durumlara karşı verdikleri tepki ve biçimleri bukadar.. iyi yansıtılmamıştır.. dediğin fifa olmasın...
Sailorman89 ewet arkadaşlar sorunu açıklıyorum ; sorun grafik hatası felan değil .( zaten grafik hataları sadece FIFA da olur.örnek tribünlere dogru atılan bi topun tribünlere gömülüp kaybolması gibi...) ben rakibin bi oyuncusunu sakatladım ve oyuncu maça devam edemedi.fakat rakibin formationuna baktıgımda taç atışlarını kullanan oyuncu benim bu sakatladıgım ve maça devam edemeyen oyuncuymuş.yani oyuncu aslen oyunda olmadıgı için oyuncuyu göstermiyor.bende hemen taç atışı için başka bi oyuncuyu sectim ve oyun devam etti. ilginç bi anı oldu benim için ... :)
marvels adamlar robot gibi kosuyo ya. :scn_onay: Fa 7 SEN BİR FİFA SEVERİ OLABİLİRSİN BUNA KİMSE BİŞİ DİYEMEZ AMA BU TİP GICIK YAZILAR VE BURDAKİ PES SERİLERİNİ SEVEN VE PES İ KENDİMİZE GÖRE NASIL YENİ KILABİLİRİZ YADA DAHA EĞLENCELİ HALE GETİREBİLİRİZ DİYENLER İÇİN ÇOK SIKICI VE SİNİR EDİCİ BİR YAZI O YÜZDEN BU TÜR YAZILARINI GİT FİFA FORUMLARINDA YAZ BÖYLELİKLE ORALARDA BELKİ KARİZMA EDİNİRSİN :mad: AMA BURADA PES SEVERLERİ VE ÖZELLİKLE BENİ RENCİDE ETMEYE HAKKIN YOK. AYRICA ŞUNU SÖYLİYİM PES DE SEN NE ZAMAN TOPUN NEREYE GİDECEĞİNİ YADA NEREYE TAKILACAĞINI YADAAA TOPA NOLUCAĞINI AZ DA OLSA KESTİREMEZSİNNNN :mad: BU GERÇEKCİLİKTİR (DAHA MODELLEMELERİ SAYMIYORUM) AMA FİFA DA NEREYE GİDECEĞİNİ VE NOLACAĞINI O KÜÇÜCÜK ADAMLARIN NELER YAPACAĞINI """EZBERLİYEBİLİRSİN""" O YÜZDEN BOŞVER SEN BURLARDA DOLAŞIP İNSANLARI RENCİDE ETME HA EĞER DOLAŞIYOSAN DA YAZI YAZMA FORUMA NE KADAR KIZSAM DA HEPİMİZ KARDEŞİZ SAYGILARIMLA beden640 :)