Aranızda From Dusk Till Down (Karanlıktan Şafağa) filmini seyreden var mı? Birçok kişiye göre kötü bir film olmasına rağmen bir o kadar da hayranı var. Filmin başrollerinde George Clooney, Quentin Tarantino, Salma Hayek var. Tarantino yönetmenliğini de yaptığı bu filmde George Clooney'in psikopat kardeşini de oynuyor. Film soygun filmi olarak başlıyor ve sınırdan Meksika'ya geçtikten sonra zorla bindikleri karavandakilerle birlikte (kız-erkek kardeş ve baba) geceyi geçirmek için bir yere geliyorlar. Akşam olmasıyla birlikte önce Salma Hayek şov başlıyor arkasından o soygun filmi bir anda vampir filmine dönüşüyor. Tam bir şok etkisi yaratmıştı bende.