dRaGaO ! ntvde izledigim habere gore nasanın arastırmaları sonucunda saturnde oksijen gazının warlıgı kanıtlanmış..ama hayat warmı bilinmior tabii.. ne diyelim helal adamlara :applause:
DOOMHAMMER1903 Oksijen önemsiz, önemli olan su. Ayrıca Satürn hayat barındırmak için uygun değil: 1. Yer çekimi fazla kuvertli 2. Gaz devi 3. atmosfer basıncı fazla 4. fazla soğuk 5. güneş zor görüyor çünkü atmosfer fazla kalın
Spocket Orjinal Mesajı Yazan: DOOMHAMMER1903 Oksijen önemsiz, önemli olan su. Ayrıca Satürn hayat barındırmak için uygun değil: 1. Yer çekimi fazla kuvertli 2. Gaz devi 3. atmosfer basıncı fazla 4. fazla soğuk 5. güneş zor görüyor çünkü atmosfer fazla kalın Yazdığın şeyler, dünya üzerinde yaşayan bi canlının satürnde yaşamasının imkansız olduğunu gösteriyor. Ama hiç keşfedilmedi diye bu koşullara dayanıklı canlılar olmadığını da iddaa edemeyiz... Ayrıca oksijen olması da bişey göstermezki... Herşey belirsiz işte...
DOOMHAMMER1903 Orjinal Mesajı Yazan: Spocket Yazdığın şeyler, dünya üzerinde yaşayan bi canlının satürnde yaşamasının imkansız olduğunu gösteriyor. Ama hiç keşfedilmedi diye bu koşullara dayanıklı canlılar olmadığını da iddaa edemeyiz... Ayrıca oksijen olması da bişey göstermezki... Herşey belirsiz işte... haklısnın ama genede geçerliler, kesinlikle doğru olmasalar bile. Önemli olan enerji yaratacak bir çeşit sentezleme olayı olmalı, hani organik olmayan bişr madde'nin organik enerjiye dönüşmesini sağlayan birşey. Zaten oksijen önemsiz çünkü hayat ilk başladığında sudan çıkamıyordu çünkü oksijen gazından yanıyorlardı, mitokondriler sağolsun değişlk tek hücreli yaratıklarla bir nedenden dolayı birleşti ve karşınızda biz...