Valla bizim hoca ayarın teki Hazira'nın 4'üne yazılı koymuş millet okula gelsin diye hocam dedim niye böyle ayarladınız...Cevap:herkes okula gelsin diye bende dedim ki ben rapor alcam sadece yazılı günü gelip sınavı olup gitcem dedim...Bana seni disipline veririm dedi...Bende dedim ki doktorun verdiği rapora karışamazsın hocam benim annem hemşire o kadar cahil değiliz dedim.Kadın herkesin içinde ayar oldu... :cokkomik: :cokkomik: :cokkomik: