kukurieses Arkadaşlar uzun süredir pes4 oynuyorum bi keresinde oyunun kısayoluna tıkladığımda açılmadı tekrar yükledim açıldı.şimdi yine aynı şeyi yaptı.bunun bi çözüm yolu var mı????????????yardım edin !!
serkann aynısı bendede oldu sanırım top pacth ni yükledikden sonra açılmıyodu seninde yüklediğin bir patch den dolayı açılmıyo olabilir
ceza99 o zmn sıl bı daha yukle başka çözum yok ..top pachtı olsaydı çözum vardı ama...sıl bı daha yukle..snrda grand pachtı veya wolfu yukle oke?
Macros Ben top patch'ini yükledikten sonra ben de açılmıyor artık oyun. Bana ne yapmam gerektiğini söyler misinizi?