eagle1903bjk beyler bu aralar pek zaman ayıramıyorum size yaptığım bu title gösteriyim dedim fikir ve önerileriniz yaazın afs explorer türkçe %85 http://s26.yousendit.com/d.aspx?id=19RZWM9EWJPOI2SK4YICBYEAIU
ceza99 bşy srocam ..oyunda da böle kalıtelı çkıosa resım..nasıl bu kadar kalıtelı oluoo..ne yaoıson da böle oluo...????
eagle1903bjk ekran kartı ati radeon9800 pro olup sonun kadar kasarsan görüntü alamkiçinde print scrrene kullanmaz isen böyle kaliteli oluyor
eagle1903bjk fırtına sana en kısa zamanda yollayacam beğendiğin ve duygularını bir kaç aözle ifaade ettiğin için teşekür ederim
CrimE Orjinal Mesajı Yazan: eagle1903bjk sağlam bir upload soyleyin oraya atyım bari www.rapidshare.de Buraya upload edebilirsin... :elsalla: