Aranızda bu yıl öss ye giricek olan var mı? varsa şöyle birer cevap yazalım scn ailesi olarak yalnız olmadığımızı bilelim dimi yani?
Mesela ben zannediyorum ki burdaki herkesin tuzu kuru , sabahtan akşama kadar pes mes bilimum oyunları oynayarak vakit geçiriyolar, oh rahatlar....
öyle değil desin lütfen biri, bi sen diilsin öss telaşındaki desin, oyunlardan uzak kalan bi sen diilsin desin :)...