adalet sistemi okadar bozukki bi haberdede şöyle bişey vardı adam bi kişiyi öldürmüş 5 yıllıkmı ne hapis cezası almış sokakta yatan 18 yaşındaki bir kişi pastaneden baklava çaldığı için 10 yıl hapis cezası almış işte karar verin adelet sistemi bozukmu değilmi
şimdi o çocuk 18 yaşını doldurmadı diye bırakıyolar o daha sonra aynı işi birdaha yapacak belki bu daha sonra adam öldürme yaralamaya kadar gidecek çok yanlış bir iş bırakmak ben hapse atılmasınada karşıyım sokak çocuklarına açılan bakım evlerinde tutabilirler
pardon 18 yazıcağcağıma 8 yazmışım