arkdaşlar elınıze saglık çok guzel iki takım olmuş guzel formalar v.s...ama master leagude oynayamamamız çok kötu. bu takımla çok eglencelı olur bu kadar ugraşmıssınız barı master leaguede oynamamızı saglayın ..lütfen çok daaha bagalyıcı olur...
teşşekurler...