saviola 654 arkadaşlar bişey söylemek istiyorum bu resimleri nikeın sitesindsen kendiniz yapıyorsunuz isteyen varsa yapsın http://nikefootball.nike.com/nikefootball/front/anti_popup/start.html
ceza99 abi o dgl dee..resımler burda guzel oyuna eklemk içn bmp 256 renk secıosn..çok kötu çıkıo..nasıl ii çıkacak bılen de yok.......
FosmanB bu nike resimlerini birlestir bence bu resimleri isteyen varsa nikefootball.com dan ulasa bilirler
saviola 654 Orjinal Mesajı Yazan: FosmanB bu nike resimlerini birlestir bence bu resimleri isteyen varsa nikefootball.com dan ulasa bilirler iyi fikirde nası birleştireceğim